12 aprilie 2013

Cup of coffee & water marble

Neata fetelor,

  Va invit pe fiecare la o "cafeluta virtuala" pe care sa o sorbiti impreuna cu mine. Nu stiu voi, insa eu imi incep fiecare dimineata cu o ceasca de cafea. Este "elixirul" care imi da energie pentru o noua zi. Sper sa va placa modelul propus de mine.
  Am desenat din culori acrilice cescutele, iar cu 2 oje (alb si maro), am realizat un model water marble (acestea reprezentand cafeaua cu lapte).
 Produse folosite:
Oja Natty alba nr. 304
Oja Ruby Rose maro nr. 07
Culori acrilice Oumaxi
Solutie pt uscare rapida Kallos

  Mai jos, va o las o poza preferata cu arta in cafea. Seamana cu water marble. :P
Google image search

xoxo

27 de comentarii:

  1. Superbe, superbe unghiutele tale. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte ,foarte dragute unghiutele! Si casca de cafea arata superb! :)
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna.Ma primesti si pe mine la o cafea?Super modelul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cristina. Sigur, cu mare placere. Multumesc.

      Ștergere
  4. Ce draguteeeeee :X:X imi plac la nebunie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Reușită manichiura ! Îmi place. Bravo ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat de bine arata manichiura ta , m-as apuca sa beau cafea .

    RăspundețiȘtergere
  7. :D ce tari is:D canuta e perfecta:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dragute sunt, mi-ai facut pofta de cafea :)

    RăspundețiȘtergere