30 aprilie 2013

Colaborare de Paste - Iepurasi

Hello, hello,

  A sosit si a doua tema din colaborarea de Pasti. Aceasta se intituleaza, "Iepurasi". Am facut si o rima :)) Mi s-a parut destul de dificil sa desenez iepurasi, fiind si prima data.  
  Nu au iesit foarte "fotogenici", insa eu am vrut totusi sa incerc. Si ca sa fie mai haios modelul, am desenat si cativa morcovi, sa aibe ce sa rontaie. :))

Soo, ce parere aveti ?


Haideti sa vedem si iepurasii zburdalnici de la celelalte fete:
  1. Anca 
  2. Ana-Maria 
  3. Deyutza 
  4. Mihaela  
  5. Carla 
  6. C.L.M. 
  7. Sascha  
  8. Andreea M  
 xoxo

14 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte draguti! Si ideea cu morcovii imi place mult. Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place manichiura ;)) culorile sunt asa frumoase si modele asa de dragute

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de tare ti-a iesit iepurasul :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca mi-ai fi aratat pozele si mi-ai fi zis ca e prima incercare de a face iuprasi,nu te-as fi crezut. ;)) Superbe,superbe! Poate voi imprumuta si eu modelul...
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simpatici sunt iepurasii tai! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumusei sunt , mai ca imi vine sa iau monitorul sa il smotoces in locul iepurasilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut si morcoviori, hehehee :)) foarte haioasa manichiura!! Sa stii ca ti-a iesit foarte bine iepurila :* si eu am facut acum tot pentru prima data

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos fetelor. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce iepuras dragalas <3 Cand am vazut modelul m-am gandit la noii mei cercei: un iepuras si un morcov :))

    Crissie's Mind

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Cristina. Cred ca sunt super draguti cercelusii tai. :*

      Ștergere