29 aprilie 2013

Colaborare de Paste - Iarba si flori

Buna fetelor, 

  Sunt foarte bucuroasa sa va anunt ca m-am alaturat si eu unei colaborari pentru prima data. Intre timp mi-am facut si o pagina de Facebook, iar acum sunt la curent cu noutatile. Vreau sa ii multumesc frumos Carlei, pt ca ea m-a ajutat foarte mult, sa aflu tainele Facebook-ului. 
  Acum sa revenim la postarea de azi. Am intrat in febra sarbatorilor pascale si cum era normal, toata blogosfera va fi invadata de unghiute colorate si cu modele specifice Pastelui. Asa ca prima tema din colaborare este "Iarba si flori". Recunosc, am avut putin noroc de data aceasta, deoarece modelul de azi il aveam de ceva timp salvat pe calculator, doar ca nu il postasem. Nu este cine stie ce, insa se incadreaza perfect in tema. 
  Va las cu pozele:


   Va invit sa vedem ce au realizat si celelalte fete:
  1. Anca
  2. Ana-Maria
  3. Deyutza
  4. Mihaela 
  5. Carla 
  6. C.L.M. 
  Pupici!  

28 de comentarii:

  1. Foarte tari unghiutele. Ai un premiu de la mine! http://clipeperfecte.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe unghiutele tale.
    Mereu ne surprinzi cu ceva frumos.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super frumoase si colorate. Imi plac mult. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte dragute si vesele

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce frumoasa e .O iubesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase, imi plac. esti talentata.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase, vreau si eu asa unghiute, eu le-am facut simple, roz :)

    RăspundețiȘtergere
  8. WOW ce super sunt ...


    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaaaaii!!! Deci sunt superbe, imi place efectul creat de floricelele mov :x
    Ma bucur mult ca participi la colaborari :*

    RăspundețiȘtergere