03 martie 2013

Welcome Spring!

Buna fetelor,

Usor, usor, primavara isi intra in drepturi si in Bucuresti. Soarele timid ne binedispune, iar natura se trezeste si ea la viata. Suntem invadati de mirosul florilor si in special de aparitia acestora. Pentru modelul de azi am avut ca sursa de inspiratie o imagine de fundal de pe Google. Mi-a placut foarte mult si am incercat sa o redau si eu pe unghii. 

Sper sa va placa ce a iesit. 
Pupici.

Sursa de inspiratie:
Produse folosite:
Oja corai Natty 476
Oja Golden Rose Jolly Jewels 116
Culori acrilice
Lac lucios Kallos

32 de comentarii:

  1. Foarte dragute dar preferatul meu e modelul de pe degetul aratator <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt ! dar nu pot sa inteleg cum iti ies asa frumos :)) Eu sunt oribila la acest capitol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca daca mai exersezi, iti vor iesi. Practica este mama invataturii. :)) Mersi si pup, M & M

      Ștergere
  3. :D hmmmm, ce talentata esti! <3 pupici, o primavara frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai realizat o manichiura extraordinar de frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce flori frumoase faci!! Sunt superbe unghiutele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Din nou un model superb. Ai adus primavara cu el. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pt adaugarea in blogoll. Te-am adaugat si eu :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt minunate unghiutele atle imi place extrem de mult modelul, imi place noul aspect al blogului felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ela :* Am incercat sa-l schimb putin, sper sa fie ok dpdv vizual. Sa nu doara ochii pe nimeni :))

      Ștergere
  9. sunt superbe
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Seamana perfect cu imaginea pe care ai ales-o ca si exemplu. Unghiutele tale arata exceptional, esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Andrea pentru comment. Si bun venit! Imi este dor de tine si de unghiile tale. :*

      Ștergere
  11. E superba manichiura :) foarte primavaratica :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Wooow, ce frumoase sunt, adorabile!! :X

    RăspundețiȘtergere