13 martie 2013

Peacock's beauty

Buna fetelor,

  Am fost putin absenta cu postarile de pe blog, deoarece unghiile mele aveau nevoie de o pauza. Timp de o saptamana nu le-am mai dat cu oja. Insa astazi nu am mai rezistat si am decis ca este vremea unei noi manichiuri. Asa ca am ales Golden Rose-Jolly Jewels, nr. 106. De cand am vazut-o prima data, m-a dus cu gandul la penele de paun. 
  Oja este superba, bogata in glitter mic in culorile: auriu, verde si mov. Cred ca si albastru, desi nu sunt foarte sigura. Stiu ca indepartarea ei de pe unghii va fi un cosmar, insa merita. 
  Modelul nu este complicat. Am desenat o pana de paun pe degetul mare, iar restul simple. Probabil era frumos sa mai desenez inca una si pe alt deget, insa mi-am dat seama prea tarziu. :P

Ce parere aveti de aceasta oja cu glitter? Va place? 
Pupici. 

12 comentarii:

  1. Ce frumos ti-a iesit pana de paun, demult tot imi spun ca voi incerca si eu ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooow, arata super bineee oja!! Pana ti-a iesit tare dragut :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuperba. Imi place foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe unghiile!

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. arata superbe oja cu glitter cumse numeste, iar pana de paun ti-a iesit fabulos, te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Ela. Golden Rose Jolly Jewels, nr. 106. Este scris si in postare. Pupici

      Ștergere
  6. Arata minunat si oja si pana de paun.

    RăspundețiȘtergere