21 martie 2013

NOTD - Golden Rose Rich Color 06


Hi girls,

  Acum cateva zile am descoperit o oja superba, intr-o postare a unei fete, pe numele ei Geo. Mi-a placut atat de mult, incat am plecat in cautarea ei. Noroc ca in Bucuresti, se gasesc mai usor anumite produse.
  Este vorba despre Golden Rose Rich Color 06. O oja corai, superba cu irizatii fine aurii. Acopera foarte bine din 2 straturi, se usuca repede si se aplica frumos datorita pensulei late. In poze nu prea am reusit sa surprind frumusetea ei cu adevarat, deoarece soarele este cam zgarcit astazi in Bucuresti. A aparut cateva clipe pe cer, timp in care am incercat sa imortalizez oja. :P
  Din aceasta colectie mai imi fac cu ochiul cateva si anume: 07, 18, 19. Voi detineti vreo oja din colectia Rich Color? Si daca da, ce nuante?

Pupici.  

19 comentarii:

  1. Vai,vai vai vai. :))) Este superba!
    Sa o folosesti cu placere in continuare. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaww ce ma bucur ca ti-ai luat-o si tu!! Eu mi-am aplicat-o a 2-a oara saptamana asta. :D Eu mai am din gama asta nr. 28 si am pus ochii pe un top coat cu efect de gel! :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut f mult cand am vazut-o la tine. Am auzit si eu de acel top coat cu efect de gel, insa din pacate nu l-am cumparat.

      Ștergere
  3. Vaaai, eu nu am vazut-o pe aceasta,nu o aveau! Cred ca am ceva semanator, mai spre portocaliu, dar... E superbaaaa, imi plac reflexiile de mor

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba, la ce pret se gaseste? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba, din pacate nu am vazut colectia asta prin Iasi...ca multe alte colectii

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau Anca. Poate o sa ajunga si la tine. Trebuie. :)

      Ștergere
  6. Ce culoare frumoasa! Incep sa imi placa ojele de la GR :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cei de la GR, au inceput sa scoata oje superbe.

      Ștergere
  7. Cat de frumoasa poate fi!! Sa te bucuri de ea! :*

    RăspundețiȘtergere