28 martie 2013

Jolly Jewels by Golden Rose

 Salutare fetelor,

  Am o veste buna, pentru voi, cele care nu stiati...
 Golden Rose Jolly Jewels, continua sa ne incante cu bunatati! Au fost lansate inca 6 oje noi la fel de sclipicioase ca primele 17. Am aflat intamplator despre ele.
  Asa ca m-am documentat pe internet si am incercat sa gasesc poze. Si bineinteles, ca reactia a fost WOW! atunci cand le-am vazut. Preferatele mele sunt 118, 119, 120 si 123. Le vreau neaparat! Voua care va plac?

Google image search

Pupici.

17 comentarii:

  1. OMG!
    Cat de frumoase sunt!
    Auuu auuu portofelul meuuu. ;))
    Multumim pentru posnt.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Stiu, de parca nu erau suficiente primele 17. :))

      Ștergere
  3. 122 mi-am luat-o ieri si e geniala, urmeaza sa postez in seara asta o manichiura ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 122, mi se pare ca seamana cu prima din colectia aceasta.

      Ștergere
  4. Sunt superbe toate ;), daca se eu as vrea sa le am pe toate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac multe dar nu ma bag, sper sa nu repet asta pana cand cad in pacat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine miha.ela. Ai vointa sa rezisti eroic. Eu nu prea pot. :))

      Ștergere
  6. Sunt absolut superbe! <3
    Sper sa gasesc si eu pe la mine prin orasel :))
    treci si pe la mine daca vrei : http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere