04 martie 2013

Goodies from Golden Rose

Salutare dragelor

  Azi vreau sa va prezint cateva "bunatati" de la Golden Rose, de care m-am indragostit iremediabil. Este vorba despre noua colectie "Jolly Jewels",  o colectie plina de oje sclipicioase, in combinatii surprinzatoare. Am aflat despre ea, datorita Dianei.
  Acestea sunt favoritele mele si pot spune ca am cheltuit o mica avere pe ele. Insa obsesia pentru oje, a invins. :)) Pentru cele care sunteti din Bucuresti si doriti o astfel de oja, eu le-am gasit in Bucur Obor, la standul Golden Rose. (pret 14 lei)

Indicatii: Intrarea principala in magazin, de la gura de metrou. Mergeti drept pe culoarul cel mare si dupa raionul de covoare, este un culoar mai ingust, pe partea dreapta. Acolo se afla un magazin mic cu aceasta minunata colectie. Fetele de acolo sunt foarte dragute si amabile. 

Mai jos va las cu my precious collection :)) 
Favorita voastra care este?

xoxo,
Miss Happy
 
 Colectie actualizata: 

 

27 de comentarii:

  1. Uuu, ti-ai luat cateva! Sunt superbe! 115 mi-o doresc foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu am rezistat tentatiei! S-a nimerit sa le gasesc, exact cand am luat si salariul! Am facut prapad la raionul de oje :)) Am observat ca toatele fetele adora 115.

      Ștergere
  2. Arata ca iste bijuterii foarte, foarte pretioase! <3
    Sa le folosesti cu placere.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt perfecte!!!! Mi-ar placea sa am cel putin 105-ul.
    Din pacate in Cluj nu am gasit aceste oje :-(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( imi pare rau sa aud asta. Da, 105-ul face ravagii, vad.

      Ștergere
  4. Trebuie sa pun mana neaparat pe 106 si 115 .Sa te bucuri de ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac multe asa ca ma abtin la toate, am restrictie ;))
    tu sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am tot vazut poze la fete cu aceste oje si arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. super sunt!
    in iasi oare se gasesc/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms irina. Probabil o sa ajunga colectia si in Iasi.

      Ștergere
  8. Ce superbe sunt toate , cel mai mult imi place 105 si 115, dar mai am de asteptat pana ajung, sper sa ajunga, si in Iasi

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Wooww, ce de minunatii ti-ai luat :X

    RăspundețiȘtergere
  10. ce frumoase sunt toate! ma faci sa imi cumpar din nou :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...toate sunt super. Insa cand bugetul este limitat..incercam sa alegem cu greu. :))

      Ștergere
  11. Oau! Sunt superbe toate! Eu am 115 si 110. Le ador!! Planuiesc sa o cumpar si pe 105! :> Sa le porti cu mare, mare drag!
    Am facut si eu un swatch pe blog la 115. http://geolinecurls.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt frumoase toate in felul lor. Am vazut pe blog-ul tau. Eu am fost prea lenesa sa le prezint.

      Ștergere