30 martie 2013

Golden Rose Jolly Jewels 111


Buna fetelor,

  Vedeta de astazi, mi-am achizitionat-o recent. Ea face parte din primele oje Jolly Jewels. Cand le-am cumparat pe cele 8, aceasta nu mi-a atras atentia. Insa vazand-o pe anumite blog-uri, m-a facut sa imi schimb parerea. Asa ca astazi o port pe unghii. Initial am vrut sa "stampilez" un model de pe placutele Konad, insa m-am razgandit si am lasat-o simpla. 
  Oja am aplicat-o in 3 straturi care se usuca destul de repede, avand in vedere glitter-ul din ea. Culoarea de baza este un albastru linistitor, ornat cu glitter mediu argintiu si paiete hexagon mari, verzi-aurii. Aceasta oja ma duce cu gandul la culoarea marii si portiunile acelea de alge marine care se vad in apa, atunci cand privim de sus. 
Google image search
 Va pup si va doresc un weekend placut!

14 comentarii:

  1. Cred ca am o problema cu ojele astea, le vreau pe toate :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o problema cu ele. Nu ma mai satur de colectia asta. :))

      Ștergere
  2. De-abia astept sa gasesc si eu ojele astea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa le gasesti Mada. Sunt f frumoase. Pupici.

      Ștergere
  3. Superba...vreau si eu macar una :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Anca. Sper sa apara si la tine in oras.

      Ștergere
  4. cat de frumoasa e oja cat mi-as dori si eu macar una oare cand vor ajunge si la mine in oras? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, imi pare rau Ela ca nu au ajuns. Sper sa fie cat mai curand.

      Ștergere
  5. Daa, e superba!!! Eu mi-am luar 102, dar si asta e superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fantastica oja, chiar ma duce cu gandul la mare :X

    RăspundețiȘtergere