27 martie 2013

Color Block

Hello,

  Ieri m-am jucat putin cu banda adeziva pentru unghii si a rezultat acest model. Blocurile le-am facut din culori acrilice, deoarece se lucreaza mai greu cu oja. Mi se pare ca ingroasa foarte mult modelul. Si plus, ca apar acele bule de aer inestetice.
  Am ales ca baza o oja mov, desi pe internet am tot vazut modele "Color Block", cu oja alba. Am variat intre mai multe nuante de mov si am adaugat acel turcoaz pentru a iesi mai bine in evidenta. 
 Cum vi se pare varianta mea Color Block?  

Produse folosite:

Oja mov Gabrini Summer Edition M 110
Culori acrilice Oumaxi: alb, mov, verde inchis
Lac lucios Kallos 

xoxo

9 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi plac nuantele folosite! Cred ca trebuie putina rabdare sa realizezi un asa model, e foarte frumos ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Un model minuant si niste linii trasate perfect :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe!
    Imi plac liniile precise si culorile folosite. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Combinatia de culori e foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor pentru cuvintele frumoase. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super.Ai niste modele f frumoase.Felicitari.

    RăspundețiȘtergere