16 martie 2013

Butterflies invasion


Buna dimineata fetelor,

  Astazi am pregatit ceva colorat, desi in Bucuresti este innorat si a nins. Primavara de anul acesta este foarte capricioasa.  Insa, sa revenim la aceasta postare...
  Modelul de azi este invadat de fluturi. Am folosit tehnica watercolor, ce presupune diluarea culorii. Mai exact, daca folositi oja, diluati o picatura de oja cu putina acetona, iar daca folositi culoare acrilica, o diluati cu apa. Cu ajutorul unei pensule mai groase si peste o baza alba data pe unghie, incepeti sa pictati anumite portiuni. Iar la final acestea se imbina. Eu fiind la prima tentativa, nu prea am reusit sa le imbin perfect. Insa arata destul de ok si asa. Si pentru ca modelul sa nu ramana simplu, am aplicat un strat de lac Moyra, nr. 04. 
  Este un lac transparent cu particule aurii foarte fine. Nu prea am reusit sa vi-l arat in poze. Iar la final, am stampilat cu ajutorul kit-ului Konad, fluturi de pe placuta m78. 

Hope you like it.
Have a great weekend!

15 comentarii:

  1. waiii ce scumpi sunt<3 si la mine e o vreme asa uracioasa:( pup si imi place mult rezultatul la ce ai facut<3 mai ales culorile folosite:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata excelent.
    O manichira care forteaza primavara. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci dee. Daa, sa vina primavara aia odata. Pupici.

      Ștergere
  3. Ce de fluturaaaasi, e fantastic modelul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce manichiura frumoasa! Imi plac culorile pastelate :x cum ai obtinut acel efect?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms beauty. Pai, am vazut filmulete pe youtube. Am cautat chiar asa: "watercolor nail art". O sa intelegi mai bine, daca vezi un clip. Pupici.

      Ștergere
  5. Arataa supeeerb,mai ales pt ca ai folosit baza multicolora.

    RăspundețiȘtergere
  6. Woow, ce mult imi place manichiura :X

    RăspundețiȘtergere