31 martie 2013

Bleu ciel water marble

Hi pretty ladies,

  Astazi am avut dispozitia necesara, sa fac un water marble. Asa ca am adunat ustensilele de care aveam nevoie, oja minune, multa rabdare si m-am pus pe treaba. Acum a venit randul sa va prezint rezultatul. Pentru water marble-ul de azi, am ales un albastru ce aminteste de cerul senin in zilele de primavara. Afara s-a mai incalzit putin, insa soarele este la fel de absent ca si zilele trecute. 
  Iar cu modelul de azi, sper sa incep saptamana cat mai bine si vremea sa revina la normal pentru perioada in care ne aflam. Si vreau sa va arat si o parte dintr-un outfit, foarte vesel si in ton cu unghiile.
  De curand mi-am cumparat din Deichmann o pereche de adidasi cu platforma ascunsa. Imi doream foarte mult o pereche de asa ceva si ma bucur ca i-am gasit intr-o culoare frumoasa, pe care sa ii asortez cu helanca mea cu Smurfette. Uneori imi place sa port si tinute mai traznite. Asa ca sper sa nu va speriati de combinatia mea. Scuzati bluza necalcata.


Produse folosite la water marble: 
Oja Natty albastra 431
Oja Flormar crem 344
Oja Natty alba 304 
Lac lucios Kallos 

Helanca Smurfette Zara Trf
Adidasi cu tinte si platforma ascunsa Graceland

Va pup si va doresc o saptamana superba

22 de comentarii:

  1. Frumoasă manichiura !
    O, și bluza, și adidașii ! Îmi plac toate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de noile achizitii iar manichiura...minunata!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. gata, m-am indragostit de adidasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaiiiii Doamne ce frumosi sunt:X iar culoarea manichiurii biiig like! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoasa e nuanta asta :X unghiutele sunt superbe si papuceii la fel, sa-i porti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  5. MAnichiura e superba.Ar trebui sa primesti un permiu pentru cea mai priceputa la water marble :*
    Cat despre jumatatea de tinuta e minunata , mai ales albastru adidasilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aw, ce dragut din partea ta sa imi spui asa cuvinte frumoase. Merci mult Mada. :*

      Ștergere
  6. Imi place la nebunie combinatia sport-elegant,iar adidasii platforma se incadreaza perfect in tendintele actuale.cat despre oja si tricou...super.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa! :*
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Woaaaa! Ce bine iti iese water marble! Super! Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca de obicei watermarble-ul iti iese perfect!!! Me so jealous :)) Imi plac si didiseii ^^

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-a iesit foarte bine manichiura :)

    RăspundețiȘtergere