16 februarie 2013

Ribbons nail art


Buna dragelor,

Pentru azi am pregatit un model putin mai altfel, fata de cele cu care v-am obisnuit deja. De curand mi-am achizitionat un set de culori acrilice, mult mai bune, de la firma Oumaxi + 2 seturi de pensule pentru nail art. Si uite asa, m-am pus pe treaba.
Am tot vazut pe internet filmulete, despre culorile acrilice si cum sa le folosim. Am exersat putin si iata ca acum va prezint un model cu tehnica one stroke. Am ales un model mai simplu, deoarece sunt inca la inceput si mai am foarte mult de exersat. Asa ca am desenat pe fiecare unghie cate o panglica. Sper sa va placa.

Pupici.


20 de comentarii:

  1. Wooowww, sunt super taarrriii!!!! Ti-au iesit wow wowowow :X abia astept sa-mi iau si eu un set de acrilice ca lumea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Carla. Setul acesta de la Oumaxi este foarte bun. :*

      Ștergere
  2. Arata superb, si eu imi doresc foarte mult sa stapanesc tehnica asta, se pot realiza niste modele senzationale!

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-a iesit foarte frumos one stroke-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaiiiii....este o manichiura superba!
    Felicitari. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. CE faine sunt! <3 au un efect 3d asa misto:D

    RăspundețiȘtergere