02 februarie 2013

Pink ♡♡♡

Buna fetelor

Pentru azi am pregatit o manichiura foarte girlish. Am intrat in luna iubirii, in care sarbatorim atat Sfantul Valentin, cat si Dragobetele si m-am decis sa o dedic in totalitate acestor sarbatori. Asa ca o sa va prezint modele dragute si simple care sa reflecte dragoste, culoare si prietenie.

Produse folosite:

Oja ciclam Natty nr. 397
Kit Konad, placuta m73
Lac Kallos

xoxo ♥ ♡

23 de comentarii:

  1. Foarte frumoase, ce mult imi place nuanta de roz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai....cat de draguta e...Adorabila. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoa ti-au iesit inimioarele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e oja ;)) si unghiutele de altfel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam mult roz :)), dar merge din cand in cand. Ms.

      Ștergere
  5. Wooow, ce fruuumos model :X iar rozul asta e perfect! :X

    RăspundețiȘtergere
  6. dragut , imi plac rozurile :)

    RăspundețiȘtergere
  7. wowww <3 roz frumos foc <3 si inimioare cute cute <3

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe atat de girlish,le ador,te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce manichiură simpatică ! Îmi amintește de zilele dedicate îndrăgostiților

    RăspundețiȘtergere