06 ianuarie 2013

Swirl Filigree


Neata fetelor! 

Pentru azi, am pregatit un nou model cu care imi incep saptamana. De fapt, este ultima zi de concediu si am profitat de ea, pentru a-mi face unghiile. O sa imi fie dor de aceste zile de odihna. 
Insa, incepem in forta anul 2013, ca asa este bine. :P 
Pentru modelul din imagini am avut ca sursa de inspiratie, bijuteriile. Cred ca stiti la ce ma refer, acea tehnica prin care sunt create unele bijuterii si anume cea a filigranului. Imi plac bijuteriile lucrate in filigran. Aspectul lor este superb, de dantela fina. 

Produse folosite:

Oja Natty, nr. 304
Culoare acrilica: negru
Pensula subtire pentru nail art
Lac de acoperire lucios Kallos

Pupici! 
O zi frumoasa si o saptamana usoara!

20 de comentarii:

  1. Ce drăguțe sunt,trebuie sa-mi iau și eu niște acrilice :D
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata modelul! O manichiura de efect! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, ma duce cu gandul la bijuterii.
    Superba manichiura. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super bine, o idee de model foarte interesanta :* felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, cat de bine arata!! Felicitari, e superb!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut ti-au iesit, arata foarte bine se vede de la o posta cat de bine se poate lucra cu acrilice..pe langa oja normala ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Beautylicious. Da, oja se usuca si nu poti lucra asa bine cu ea. Insa culorile acrilice, merg perfect.

      Ștergere
  7. che unghiutze frumoase *_*

    pupic,

    nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere