11 ianuarie 2013

19 comentarii:

  1. Mama mama, ce bine ti-a iesit! Arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, ce ma enervezi cu manichiurile tale superbe :)) iti ies atat de bineeeee :X felicitari de o mie de ori :*

    RăspundețiȘtergere
  3. De cate ori am incercat sa fac si eu ceva asemanator dar n-am reusit :)) sunt superbe si cel mai important poate in aceasta tehnica sunt si asemanatoare una cu alta ^^
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Woaww, cat de bine conturat este desenul. Ce oje ai folosit? Chiar este superb modelul. Imi plac mult culorile folosite. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Roxana. Pentru water marble eu folosesc oje Natty si mai nou am vazut ca merg si cele de la Gabrini. Te pup si eu.

      Ștergere
  5. Vaii,de fiecare data cand intru pe blog zambesc :D.Poate nu comentez la toate postarile,dar ma uit la fiecare in parte.Iti ies foarte bine manichiurile water-marble,esti experta in ele! :>
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms A.L.E. Nu esti nici o problema. Oricum tu esti comentatoarea mea No. 1. Si iti multumesc pentru asta.

      Ștergere
  6. foarte frumoasa tehnica ta si tentanta, esti experta acum in water marble :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi Dear! I invite you to the international competition on: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    RăspundețiȘtergere