19 ianuarie 2013

Beware of cat

Hello ladies,

Revin cu o noua postare. Am fost cam lenesa in ultimul timp, dar si din cauza vremii de afara. Asa ca pentru azi am pregatit ceva colorat, vesel si amuzant spun eu. 
Pentru ca sunt o mare iubitoare de pisici (si pentru ca detin un specimen), azi am vrut sa surprind un moment din viata acestor necuvantatoare. Cele care au pisicute, stiu la ce ma refer. Acel moment al zilei, in care pisicutele noastre stau pe pervazul de la geam, pitite..in speranta ca pot prinde vrabiutele sau porumbeii aflati dincolo de geam. :)) 
Si acum sa va spun cate ceva despre realizarea manichiurii. Pentru pasarele si pisicuta de pe degetul mare, am folosit un model de pe placute. Iar restul degetelor sunt creatii proprii. Totul este realizat doar din oja neagra si alba. De data aceasta nu am mai folosit acrilice. Iar la final, am aplicat un strat generos de lac lucios de la Kallos. Am observat ca acesta nu strica modelul atunci cand folosesc placute. 

Va pup si va imbratisez cu drag. 




10 comentarii:

  1. Cat de tare e manichiura astaaaaa!! Super, super, super :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult poate sa-mi placa manichiura asta!! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut ti-a iesit! Adorabila manichiura ta! :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. cat de dragut si vesel in acelasi timp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata superb modelul ti-a iesit foarte bine imi place mult parca m-as uita la benzi desenate dar pe unghiute, te pup :)

    RăspundețiȘtergere