08 decembrie 2012

Red velvet nails

Hello ladies,

Tocmai ce am terminat de realizat manichiura de catifea. Este prima tentativa si ma declar fana, velvet nails! Pentru ca temperaturile au inceput sa scada, mi-am "imbracat" unghiutele in pulovarase de catifea. :)) M-am indragostit de senzatia care o da unghiilor si mai ales de aspect. Momentan am ales rosul, sa se asorteze cu ursuletul meu si sa fie in ton de sarbatoare. Insa, pe viitor am sa va prezint si celelalte nuante pe care le-am achizitionat, si anume: negru, bleumarin, verde crud si lila. 

Va pup!!


10 comentarii:

  1. Atat de frumoase si elegante sunt..... imi plac mult, tot caut si eu pe piata catifea dar nu gasesc. Gasesc doar pe site-uri de specialitate :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Roxana. Si eu tot de pe net am cumparat catifeaua. Am vazut ca se gaseste si pe okazii.ro :) Daca stii site-ul.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase. Imi lace mult efectul acestui tip de manichiura. :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. e atat de frumos rosuuuul :D vreau si euuuuu :D De unde ai luat catifeaua?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Scuze ca raspund mai tarziu. Catifeaua am luat-o de pe site-ul cupio.ro. Pupici

      Ștergere