17 decembrie 2012

Nordic print

Hello pretty ladies,

Tot aer de sarbatoare are si manichiura de azi. Tema pe care am folosit-o este print-ul nordic. Sigur, stiti la ce ma refer. Sunt multe accesorii si articole de imbracaminte cu acest imprimeu. Mai ales acum in anotimpul rece. De la pulovere, caciuli, manusi...pana la genti si mai nou leggings. Si eu detin o gentuta cross-over din blanita cu aceste stelute. Ea a fost sursa mea de inspiratie pentru a crea acest model. :P Va las cu pozele. Sper sa va placa.

Hugs and kisses!

10 comentarii:

  1. Super manichiura, si pe mine ma bate gandul sa incerc un model de felul asta, arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. De fiecare data cand intru pe blogul tau exclam: "Vai ce frumoase sunt!".
    Si de data aceasta ne-ai surprins placut. Felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar tu de fiecare data esti amabila si draguta. :* Te pup

      Ștergere
  3. Daca l-ai facut cu mana libera,tot respectul! :* M-ai convins sa-l fac si eu!Acusica pun manuta pe oje si incep! ;))
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms A.L.E. Da, cu mana libera...insa mi-a fost putin greu cand a trebuit sa desenez cu mana stanga la dreapta :))

      Ștergere
  4. si pe mine ma tenteaza acest model ti-a iesit superb :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms Ela. Eun model frumos pentru iarna. Pe unghiile tale lungi ar fii aratat super.

    RăspundețiȘtergere