03 decembrie 2012

I wish it would snow

Buna fetelor

Am fost cam lenesa in ultimul timp si nu am facut nici o postare. :( Ma bucur totusi ca a sosit luna Decembrie, iar la mine pe strada deja s-au instalat beculetele. Mai este pana la Craciun...insa m-am gandit ca luna aceasta sa realizez manichiuri specifice perioadei, cu diferite teme. Asta in limita timpul disponibil si a inspiratiei. :P
In postarea de azi am realizat o manichiura cu fulgi de zapada. Insa pe degetul mijlociu, am schimbat modelul de 3 ori :)) (intr-o singura saptamana). Stiu, suna ciudat. Oricum, am pus poze ca sa intelegeti la ce ma refer.

Va pup

14 comentarii:

  1. Cata rabdare poti sa ai.. Felicitari, din nou ne surprinzi cu o manichiura superba.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase ti-au iesit! Imi plac foarte mult si iti admir rabdarea! Fulgisorii din a doua poza sunt "free handed" sau stampilute?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Diana. Fulgii din a 2-a poza sunt facuti cu stampila, iar modelul este de pe placuta m59, de la Konad.

      Ștergere
  3. Ce culoare frumoasa!!! Imi plac fulgiiii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fulgisorii sunt dementiali dar si bradutu imi place mult. Culoarea e adorabila, ce mai, perfect pentru iarna. Asteptam sa ninga. Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Roxana. Si eu imi doresc foarte mult sa ninga.

      Ștergere
  5. Oja e superba, modelul ce sa mai, il ador :X felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte frumoase:D imi place si culoarea de baza:D :D:D:D

    RăspundețiȘtergere