30 decembrie 2012

Glitter explosion (Disco by Farmec)


Buna fetelor!

Sper ca ati avut un Craciun frumos, plin de cadouri si bunatati alaturi de cei dragi. Pentru mine una a trecut destul de repede. Imi pare foarte rau ca in Bucuresti, zapada s-a topit si parca nu mai e acea atmosfera...de iarna. Insa, sunt sigura ca si voi, la fel ca si mine va pregatiti pentru Anul Nou. Asa ca azi va arat unghiutele mele sclipicioase. M-am gandit, ca la trecerea dintre ani, sa port aceasta manichiura. Sunt foarte incantata de oja. Sigur multe dintre voi o stiti deja. Iar daca nu, va sfatuiesc sa o adaugati colectiei voastre pentru ca nu o sa va dezamageasca. Pe mine una m-a cucerit instant. Oja face parte din colectia "Disco" de la Farmec. Exista in 3 nuante. Eu insa, mi-am achizitionat doar 2 din cele 3. Si anume nr. 31 (cel din poze) si nr. 32. Toate cele 3 lacuri, contin particule de sclipici mai mic si mai mare. Pretul este in jur de 7,5-8 lei. Se usuca destul de repede, avand in vedere consistenta ei. Eu am folosit-o in 2 straturi peste o baza, si anume Gabrini Summer Edition, M110 (un mov mat). Am incercat in poze sa va arat de ce am denumit "explozie de sclipici". 
Nu va mai retin, iar pe final va doresc:

Sa aveti parte numai de bucurii, sanatate si prosperitate. Sa vi se indeplineasca toate dorintele! La Multi Ani!

9 comentarii:

  1. Foarte frumoase unghiutele tale. :)
    Un An Nou frumos si plin de realizari iti doresc!La multi ani!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms dee. La fel iti doresc si tie. Pupici

      Ștergere
  2. Pfuuu...iar mi-am amintit ca tot am zis ca o sa o cumpar si tot nu o am :)) buna treaba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, trebuie sa ti-o iei neaparat daca iti place acest gen de oja. Te pup

      Ștergere
  3. frumoase unghiile tale mov cu sclipici intr-adevar explozive :))

    RăspundețiȘtergere
  4. unde se gaseste oja sclipicioasa de la farmec? foarte frumoase !

    RăspundețiȘtergere