22 decembrie 2012

Christmas candles

Hello,

Ne apropiem cu pasi mici, dar siguri de Craciun. Banuiesc ca toata lumea a inceput deja sa puna la punct ultimele detalii. Eu ma bucur foarte mult ca in sfarsit am intrat in concediul mult asteptat. Si bineinteles ca nu puteam sa nu pregatesc o noua manichiura specifica lunii in care ne aflam. 
Va las cu modelul de azi. :)

Va pup!

Produse folosite:
Oja Seventeen Supreme nr. 103
Oja Maybelline Colorama nr. 108
Oja Natty nr. 304
Oja Kallos nr. 251
Oja Avon Peppermint   

9 comentarii:

  1. Vaaai :X cat de fain e modelul!! Imi plac lumanarelele, dar ce mai mult imi plac celalte unghiute, sunt geniale :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe lumanarelele, esti foarte creativa. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. desprinse din poveste, imi place cum ai aplicat si auriul ala discret in partea superioara a unghiilor. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc miha.ela. Te pup si iti doresc Sarbatori frumoase alaturi de cei dragi.

      Ștergere
  4. Vai ce frumoase unghiutze :)

    Te urmaresc via gfc si iti urez un AN Fericit si Prosper!!!


    La Multni Ani,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac mult modele tale esti foarte creativa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ela. Si tu esti la fel de creativa. :*

      Ștergere