11 noiembrie 2012

Water marble with dots

Hi pretty girls,

Cu putin timp in urma mi-am terminat manichiura. Si am zis sa o fac "vedeta" pe blog. :)) Pentru ca afara e o zi senina (cel putin la mine), am avut starea necesara sa realizez acest water marble cu puncte. Ideea era sa fac un deget cu verde deschis si unu cu verde inchis. Insa, oja mea s-a incapatanat si nu m-a lasat sa imi duc planul la bun sfarsit. Asa ca la final, a rezultat acest model. Si am decis sa mai  adaug niste puncte. Voua cum va place, cu puncte sau fara? 

Produse folosite:

Oja alba Natty nr. 304
Oja verde inchis Natty nr. 455
Oja verde deschis Gabrini nr. 320
Instrument pentru puncte
Solutie pentru uscare rapida Kallos

Pupici

12 comentarii:

  1. Ne place! :D Eu zic sa faci si alte manichiuri...mai indraznete,asa.
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe, superbe, superbe. Imi plac la nebunie. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina e , desi e o tehnica greoaie si migaloasa tie ti-a iesit perfect.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt!! :* Imi place foarte mult culoarea ojei de la degetul mare, e un verde superb :) Iar modelul arata cu siguranta mult mai bine cu puncte, felicitari! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Carla. :* Si mie imi placea mai mult acel verde deschis. Insa nu prea a mers oja :(

      Ștergere
  5. Ti-a iesit perfect, ca de obicei :) Esti o profesionista la acest tip de maichiura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-a iesit superb! Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Josephine. Si blog-ul tau imi place extrem de mult.

      Ștergere