08 noiembrie 2012

Un nou stand Flormar

Buna fetelor!

Vin cu o veste buna pentru cele care iubesc produsele Flormar. S-a deschis un nou stand! Sigur va intrebati unde. Ei bine, chiar in zona in care stau eu. M-am bucurat foarte tare cand l-am descoperit. Tin sa precizez ca eu sunt din Bucuresti. Deci e valabil pentru fetele din capitala. Insa e bine de stiut pentru toata lumea :P

La inceputul acestei saptamani, am avut o mica sesiune de shopping. Aveam in gand sa trec printr-un magazin DM si placuta mi-a fost mirarea sa vad langa acest magazin, cum se amenaja un stand Flormar. Locatia exacta este in Piata Agroalimentara Crangasi, la etaj...langa magazinul DM (Drogerie Markt). 

Si pentru ca am fost foarte fericita de descoperirea mea, mi-am achizitionat si 3 oje DUO CHROME, din colectia noua. Acestea sunt preferatele mele. Si anume: DC03, DC02, DC05. (de la stanga la dreapta). Foarte draguta doamna de la stand. Nu avea pe stoc aceste oje cand am vrut sa le cumpar, insa mi-a spus ca mi le poate aduce. Pentru ca este inca la inceput, vrea sa stie ce produse se cauta. Asa ca le-a notat intr-o agenda si fix a 2-a zi am intrat in posesia lor. M-am gandit ca aceasta postare va poate fi utila pentru cele care stati prin zona si nu numai.

Va pup!

PS: La Multi Ani pentru cele/cei care isi serbeaza astazi ziua de nume sau onomastica.

4 comentarii:

  1. Cea aurie o am si eu,si e bestiala! E pur si simplu cameleonica :) Ma bucur ca ai si tu stand,in Cluj au fost de muuuult timp.
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna A.L.E. Colectia a fost lansata cam la inceputul lunii Octombrie. Nu este chiar foarte mult timp. Ideea era ca am un stand mai aproape de casa. In Bucuresti se gasesc prin toate centrele mari. :P M-a bucurat faptul ca mi-este mai la indemana acum. Cat despre oja aurie, si mie imi place. Chiar o port acum pe unghii.

      Ștergere
  2. Ce frumos...sa le folosesti cu placere.
    Eu nu am stand Flormar in Sb si tare multe produse mi-as dori...Asta e, eu trista, portofelul fericit. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e cam aiurea asa cand nu gasesti produse de la o anumita firma. Insa poate pe viitor, ajunge si la tine. :*

      Ștergere