23 noiembrie 2012

Falling hearts

Buna fetelor,

Ploaie de inimioare. Exact acesta e modelul pe care il port pe unghii. Cum am facut acest model? Ei bine, am apelat la scotch-ul de hartie. Mai exact, l-am folosit pentru a decupa inimioare cu foarfeca.

Mai jos va descriu exact pasii in realizarea acestei manichiuri.
  1. Dati unghiile cu o oja de baza. (In cazul meu, am ales o oja nude de la Natty, nr. 432).
  2. Decupati cu ajutorul unei foarfece, inimioare din banda de scotch. (Eu am folosit scotch de hartie alba). Se gaseste in orice magazin de papetarie.
  3. Lipiti inimioarele decupate pe unghie, in functie de cum doriti. (Aveti grija la partea adeviza a scotch-ului).
  4. Dupa ce le-ati lipit destul de bine pe unghii, folositi tehnica sponge (a buretelului) si tamponati unghia cu o oja in contrast cu cea de baza. (Eu am ales o oja neagra, Natty nr. 348.)
  5. Lasati sa se usuce bine stratul de oja tamponat cu buretelul. Iar apoi, cu atentie dezlipiti inimioarele din scotch. Rezultatul va fi exact ca cel din poze. :) 
Tips: Folositi o oja mai groasa pentru tehnica cu buretelul.

O seara faina sa aveti si un weekend superb.

4 comentarii:

  1. Ce idee buna. Superba manichiura ta! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesant, ma gandesc sa incerc si eu ceva de genu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Carla. Abia astept sa vad si varianta ta. Mai ales ca ai niste unghiute superbe.

      Ștergere