04 octombrie 2012

Water Marble (Mauve, Fuchsia & Black)

Hey girls!

Pentru astazi am pregatit aceasta manichiura cu tehnica water marble. V-am mai spus ca o ador!! Nu stiu cine a stat la baza aceste idei, insa ii sunt foarte recunoscatoare!  :P 
Desi este mai greu de realizat si necesita mai mult timp liber si multaa rabdare, nu m-am saturat de ea. Intre timp va mai spun un pont: am reusit si cu ojele Gabrini sa fac water marble. 
Va spuneam in celalalte postari, cu aceiasi tema, ca eu folosesc doar oje Natty. Acestea imi merg perfect. Insa mai nou, cele Gabrini s-au alaturat pe lista ojelor favorite pentru water marble. :) 

Eu consider ca nu are rost sa risipim oje mai scumpe...de "firma" sa zic asa. Rezultatul este fantastic intradevar, insa avand in vedere ca se risipeste oja mai multa, putem sa avem o manichiura frumoasa si cu produse mai ieftine. 

Va pup!

6 comentarii:

  1. Superbe. Acum mi-a facut si mie pofta de un water marble si ce ma fac daca nu imi ies frumoase? :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms dee. O sa iasa frumoase, daca incerci. Totul sta in a exersa. Te pup

      Ștergere
  2. Sunt superbe,ai ales culorile perfect! Ce veste buna! Inseamna ca o sa pot si eu sa-mi fac insfarsit,ca la capitolul Gabrini stau mai bine decat la Natty. Multumim mult,un weekend frumos! :*
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da A.L.E. Chiar merg si ojele Gabrini. Cea mov si cea fuchsia sunt de la Gabrini. Se imprastie frumos in apa si nici nu se usuca rapid. Este exact asa cum trebuie, ca sa realizezi water marble. Weekend frumos si tie :*

      Ștergere
  3. arata genial:D mie nu mi-au iesit niciodata asa faine:D

    RăspundețiȘtergere