17 octombrie 2012

Golden manicure


Bunaaa,

Va pup pe toate si va las cu o postare noua :>. Unghiutele mele de miercuri seara. Putin mai devreme am terminat acest model si m-am gandit sa-l trag repede in poze :)). Nu de alta, dar am zis sa nu astept pana maine, in caz ca se strica la munca :P de la tastat.
Nu stiu cum sa denumesc modelul, insa sunt sigura ca sunteti familiarizate cu el. E destul de simplu de realizat, insa de mare efect. 
Tin sa precizez ca nuanta golden e creatie proprie :)) Imi place cum a iesit!
Cum am obtinut aceasta oja golden? Poate sunteti curioase unele. Aveam un fard pulbere, in nuanta aurie. Am pus o cantitate mica de pulbere, pe o bucata de plastic, iar apoi am adaugat 3-4 picaturi de top coat. Am amestecat si VOILA! Oja golden!!! Imi place sa improvizez super mult. Si mai ales cand e asa de util, de ce sa nu incercam, nu? 
Nu va mai retin, va doresc o seara linistita si va imbratisez cu drag! 

See ya!

14 comentarii:

  1. Auriul cu negru...combinatia perfecta! Foarte frumos lucrate sunt unghiutele. Imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. pretty: <3 frumoasa combinatie negru si auriu! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult! Si eu mi le-am facut asa,dar cu baza albastra,prima chestie albastru metalic si conturul cu golden! Sunt sigura ca ti-au fost apreciate unghiutele! :>
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb modelul. Imi place tare mult. :):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa este modelul, iar oja aurie creata de tine se potriveste perfect cu celalalte doua culori!

    RăspundețiȘtergere
  6. super pretty *____________*


    <33333

    ___________________________

    natalijayasmina-b.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. superba manichiura si imi place ca indraznesti sa improvizezi :)

    RăspundețiȘtergere