13 octombrie 2012

Duochrome by Essence (Chic reloaded)


Buna fetelor,

Se pare ca toamna si-a reintrat in drepturi... Nu prea ma incanta vremea de afara, insa incerc sa fiu activa pe blog si sa postez modele noi.
Asa ca pentru azi am pregatit o manichiura cameleon. :P Ador oja de baza, si anume Essence Colour & go (Chic reloaded). In poze am incercat sa surprind nuantele pe care aceasta oja le are. Culoare de baza este un gri inchis, dar in lumina si unghiuri diferite, devine cameleonica. Are nuante de mov si verde.

Produsele folosite sunt cele din imagine si anume:


 
Essence Colour & go - Chic reloaded nr. 122
Essence Colour & go - Absolute pure nr. 101
Bilute argintii care se folosesc la manichiura caviar 

Hug and kisses



10 comentarii:

  1. Foarte bine arata. Chiar ieri m-am uitat la ea si totusi am reusit sa ma abtin. Bine ca nu ai facut aceasta postare ieri pentru ca sigur o achizitionam. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, maybe next time. E o nuanta interesanta oricum. :*

      Ștergere
  2. Manichiura rock, imi place mult. Iar ojele sunt perfecte pentru acest stil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, are tenta rock. Si eu ma gandeam la asta dupa ce am terminat-o de realizat. Ms Andrea de comm.

      Ștergere
  3. Sunt foooarte dragute! Prima oara am zis ca sunt unghii cu tinte,si in gandul meu eram ,,wooow,ce tare!!'' si dupaia am vazut ca sunt bilute. :) Sunt minunate.
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A.L.E :* seamana cu tintele :)) insa sunt bilute pt unghii :>

      Ștergere
  4. ai avut nevoie de ceva rabdare sa pui perlutele: <3 geniale oricum:D

    RăspundețiȘtergere
  5. am aceasta oja si pot sa spun ca nu-mi pare rau ca am achizitionat-o e o nuanta superba,love the nails :)

    RăspundețiȘtergere