17 septembrie 2012

There are paws everywhere


Buna fetelor, 

Astazi m-am jucat putin si am realizat aceasta manichiura vesela, ce are ca tema: pisica. Ador pisicile! Si in semn de simpatie fata de ele, le-am oferit un locusor confortabil pe unghiile mele. :P
Pentru baza am folosit o oja argintie de la Rapsodi, nr. 351. Imi place foarte mult consistenta ei si efectul care il da. Iar pentru a realiza pisicutele, am folosit acrilice (alb si negru). La final am dat cu un strat de top coat, pentru a proteja modelul. Nu am vrut sa incarc foarte mult, asa ca m-am limitat doar la atat.

Va pup!

8 comentarii:

  1. Sunt minunate! :X Pisicuta care sta cu spatele ti-a iesit superb.Si...oja metalic-argintie arata foarte bine.
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de dragute sunt...Adorabile. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, cat de frumos ti-au iesit!! Impecabile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat arata aceasta manichiura, foarte frumos ti-a iesit pisicuta!

    RăspundețiȘtergere