26 septembrie 2012

Tape mani

Buna fetelor!

Se pare ca soarele inca tine cu noi si mai avem parte de vreme senina si in Septembrie. De aceea, am profitat de ultimele zile de vara (sa zic asa) si am realizat aceasta manichiura.
Am folosit ca baza, oja argintie de la Rapsodi, nr. 351. Am aplicat benzi pt nail art in zig-zag. Iar apoi am dat cate un strat de oja in nuante: Mint si lila. Si iata ce a iesit.
Oja lila, va spuneam si in alta postare...este creatie proprie :P. Insa cea mint, este de la Natty, nr. 358. Aceste culori, au fost preferatele mele, in vara care este pe sfarsite. 

Voi ce manichiuri aveti pe unghiute? 
Va pup.

12 comentarii:

  1. Este un design foarte frumos care atrage atentia! Imi plac si ojele pe care le-ai utilizat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lila e foarte draguta,e ceva gen ,,Lilliac romance''. Modelul arata foarte bine,mai ales ca e facut cu multa precizie.
    Pe unghiute am doar un lac transparent,ca a inceput scoala,si nu pot mai mult. :P
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A.L.E, esti o scumpa, ca deobicei. Da, asa purtam si eu cand eram in scoala.

      Ștergere
  3. Foarte, foarte dragute. Si eu imi doresc de mult timp o astfel de manichiura dar nu gasesc benzi prin zona. :((
    Pana la urma tot pun eu manuta pe ele. ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am achizitionat de pe okazii. Prin magazine nu am vazut asa ceva. Te pup si ms de comm.

      Ștergere
  4. Buna! Multumesc mult pentru comentariul pe care l-ai lasat pe blogul lui Lauren despre colierele mele dreamcatcher! <3 Abia acum le-am vazut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere. Nu este nici o problema. Am vrut sa ajut si stiam ca pe breslo, vazusem acele coliere.

      Ștergere