10 septembrie 2012

Simply flowers

Hello!

Vreau sa va prezint un model usor de realizat pentru unghii. Si care nu necesita foarte mult timp. Mi-am pictat unghiutele cu rosu si ca sa nu le las simple, am desenat cu ajutorul unui ac, cate o floare.
Tehnica seamana cu "Water Marble", insa este mai usor de realizat si mult mai curata.

Pasii pentru realizarea ei:
  1.  Alegeti o oja de baza, pe care sa o aplicati pe toata unghia si inca una (de preferabil in contrast), pentru a realiza modelul. Trebuie lucrata fiecare unghie in parte. Aceasta e conditia de baza a acestei tehnici. 
  2. Se aplica oja de baza, intr-un strat mai generos, iar cu cea de-a doua nuanta, puneti un punct de marime potrivita unde doriti pe unghie. Trebuie lucrat repede, altfel oja incepe sa se usuce si nu mai puteti sa desenati cu acul. 
  3. Cu acul incepeti sa trageti din acel punct, 4 colturi spre exterior. Iar apoi, intre colturile deja create, trasati dinspre exterior spre centru. Astfel se creaza floarea. Si apare efectul water mable. Adica ojele se imbina intre ele.
Pentru a realiza mai usor, este bine sa folositi o oja cu o consistenta mai moale. Nu sunt bune cele care au consistenta groasa.  

Sper ca va place aceasta tehnica.

12 comentarii:

  1. Ce dragute sunt! Ai dreptate,seamana cu water marble.Eu nu-s prea mare fana a modelelor cu acul...nu-mi place sa fac manichiuri cu tehnici,cum ar fi gradient nails.Am incercat de 3 ori si tot nu iese...Oricum,unghiutele tale sunt superbe! Rosul le fac sa arate mai lungi. :D
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms A.L.E Si eu am incercat gradient nails si nu prea am avut mare succes. Mai trebuie exersat :))

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt. Iar "fur" ceva. ;)) Voi incerca si eu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms. Abia astept sa vad si varianta ta, dee. Te pup.

      Ștergere
  3. Chiar ieri ma gandeam sa creez un asemenea model. Foarte frumos arata floricelele. Pentru un plus de eleganta poti adauga in mijlocul fiecarui flori un stras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Andrea de sfat. Chiar nu ma gandisem sa adaug cate un stras la fiecare floare. Ar fii aratat mai bine. Data viitoare :)

      Ștergere
  4. Beautiful!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thx Marcela. Of course. I'm a new follower of your blog.

      Ștergere