14 septembrie 2012

Autumn feelings


Usor, usor...timpul de afara a inceput in sfarsit sa se racoreasca. Si deja multe dintre noi, fetele..ne gandim la hainute, accesorii si manichiuri de toamna. :)
Asa am facut si eu de data aceasta. Am incercat sa reproduc o mica particica din frumusetea acestui anotimp. 
Desi sunt nascuta vara, recunosc ca toamna are farmecul ei aparte. 

Sa nu o mai lungim cu vorba :P si sa va prezint pe scurt, manichiura de azi.
Pentru unghii, am folosit un maro usor sidefat de la Natty, nr. 330, frunzele le-am realizat cu galben, tot de la Natty, nr. 396. Iar pentru codite, am folosit culoare acrilica, maro. Tehnica este aceiasi, ca la postarea de mai jos. 

Am dat unghiile cu oja de baza, intr-un strat generos. Apoi am pus puncte cu varful pensulei de la oja, pentru a crea frunzulitele. Repede, repede, am trecut cu varful acului prin puncte..pentru a da forma frunzei si pentru ca ojele sa se imbine. 

Cam asa intampin eu inceputul de toamna. 
Un weekend cat mai linistit.


7 comentarii:

  1. Vai ce frumos ti-a iesit si aceasta manichiura <3
    Adorabila. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot farmecul toamnei s-a adunat in manichiura ta! :) Ti-a iesit grozav,si imi place maroul dat ca baza. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anonim, pt comm.

      Ștergere
    2. :''> :''> Am uitat sa ma semnez... sunt A.L.E :D
      A.L.E

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Thank you, Larissa. You have a wonderful blog.

      Ștergere