11 august 2012

Water Marble (Coral, Pink, Purple)


Hello girls!!

A venit weekend-ul in sfarsit! Dupa o saptamana grea de munca, am zis sa ma recreez un pic si sa realizez aceasta manichiura. Nu prea stiu ce as putea sa va spun despre ea. Insa am sa va las mai jos produsele folosite la realizare. Nu am mai facut poza la produse de lene. :P
Am fost intrebata de anumite fete, daca mai pun ceva in apa.  Nu, nu mai pun nimic in apa. Apa este simpla. Si tocmai de aceea o sa va enumar, exact produsele si instrumentele necesare realizarii manichiurii water marble pe care le folosesc eu.

Dupa cum urmeaza:

- un bol mic (preferabil de sticla, ceramica)
- apa simpla de la chiuveta/ apa filtrata (la temperatura camerei)
- leocoplast pentru a proteja pielea de surplusul de oja
- un ac sau ceva cu varf ascutit pentru a trasa modelul atunci cand punem oja in apa
- betisoare de urechi pentru a sterge daca este cazul surplusul de oja
- acetona
-dischete demachiante
- servetel sau prosop de bucatarie, din hartie pentru a nu murdarii suprafata de lucru
- oje in diferite nuante (sunt anumite oje, mai dense care nu permit imprastierea lor in apa si tocmai de aceea nu merg pentru a face water marble cu ele) 
 V-am mai spus si repet, eu pana acum am folosit doar oje de la Natty. Sunt foarte multumita de ele.

Si nu in ultimul rand, imaginatie. Puteti crea o varietate de modele. Eu am folosit acelasi model de fiecare data, deoarece formatul unghiilor mele e mai mic si nu permite modele mai complexe. :P

Produsele folosite de mine:

Base coat: Oja alba Natty 304
Cele 3 nuante pentru water marble tot de la Natty: 306, 446, 458
Top coat: 301

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa mi le puneti. Va raspund cu mare drag.

Va doresc un weekend cat mai racoros!
Pupici

6 comentarii:

  1. Ti-au iesit excelent. Nu stiu cum reusesti sa le faci asemanatoare ;))
    Sper sa ajung si eula performatele tale. :):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb arata, atat combinatia de oje cat si forma, aproape ca o floare, pe care l-ai obtinut!

    RăspundețiȘtergere
  3. :( :( Comentariul meu vine dupa o saptamana. Oricum,sper ca e bine-venit.Modelul e minunat! Eu am 2 nuante de la Natyy si nu le-as folosi pentru water marble.Poate o sa mai achizitionez inca 2,special pentru aceasta tehnica :D
    Alle

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti intotdeauna binevenita pe blog-ul meu, Alle. Iti multumesc ca ai trecut pe la mine. Daca ojele sunt noi, cu atat mai bine. O sa mearga sigur sa faci water marble cu ele. Astept sa imi spui daca ai reusit.

      Ștergere