30 august 2012

Lace on my nails


Buna fetelor!

  O postare rapida, cu modelul pe care il port acum. Nu stiu voi, insa eu iubesc dantela. Este foarte feminina si delicata. 
  Asa ca astazi, cu ajutorul placutei Konad, m57 si a ojei speciale, am realizat aceasta manichiura. Modelul imita perfect dantela, iar eu ador asta! Pe unghii, am folosit oja Farmasi, item 031. O aveam de ceva timp, insa nu ii gasisem o intrebuintare. Asa ca am folosit-o acum, pentru ca doream o nuanta mai linistita. 
  In ultimul timp, am purtat numai manichiuri colorate. :P
  Va las cu pozele! 


Aveti grija de voi!!

8 comentarii:

  1. Foarte frumos arata. Imi place, normal. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place danteluta. :D Dar,doar ca o sugestie...poate iti schimbi forma unghiilor (le faci mai rotunde) ca o sa arate mai bine. Zile faine! :*
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, ai dreptate A.L.E Insa le-am purtat mult timp rotunde, pana sa fac blog-ul si acum am zis sa le tin o perioada asa :P. Anyway, ms ca ai trecut pe la mine :*

      Ștergere