22 august 2012

Colored Leopard Print


Buna fetelor!

Pentru astazi am pregatit o manichiura "wild", cum imi place mie sa zic :P Dupa cum v-ati dat seama este vorba despre faimosul animal print. Spun faimosul, pentru ca il gasim peste tot!!! Stiti si voi foarte bine asta.
Numai ca eu am incercat sa mai "imblanzesc" putin print-ul si l-am realizat mai colorat! Sa fie in ton cu zilele caniculare din Bucuresti.

Produse folosite:

-oja Natty Mint nr. 358
-oja Natty Fuchsia nr. 439
-oja Summer Edition Gabrini nr. M110 
- stampila + placuta Konad nr. m57

Voi ce modele aveti pe unghii in acest moment?

See ya!

6 comentarii:

  1. Pfff...eu n-am nimic pe unghiutze. Le-am lasat sa respire.Modelul tau e foarte reusit si imi plac ojele de la Natty.Saptamana reusita!
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, ai dreptate Alle. Si eu ar trebui sa le mai las sa respire. Doar ca nu rezist tentatiei si mereu le fac un model.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase ti-au iesit. Trebuie sa incerc si eu neaparat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Dee. Da, chiar trebuie sa vad si varianta ta de animal print pe unghii, atunci cand o sa faci acest model. :P

      Ștergere
  3. Exact ieri povesteam cu colega mea de la lucru cat de mult se poarta animal printul, atat la haine cat si accesorii! Si uite un model exceptional care atrage atentia, foarte frumos arata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Andrea,

      Imi era dor de animal print... Si ai dreptate, il gasim peste tot. Purtat cu atentie, arata foarte bine.

      Ștergere