10 iulie 2012

9 comentarii:

  1. Foarte reusita manichiura ta. As vrea si eu sa reusesc sa le fac asa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms frumos! Nu sunt ele exceptionale, dar merg. :P

      Ștergere
  2. Eu am incercat cu oje de la Golden Paris si nu iese. :( Cred ca voi incerca cu Naty,daca zici ca merge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu Golden Paris nu am incercat deloc. Majoritatea ojelor mele sunt de la Natty. Mi s-au parut mai accesibile ca pret si am ramas foarte incantata, cand am vazut ca poti realiza water marble cu ele. Merg foarte bine, mai ales atunci cand este oja noua. Iti garantez ca iti iese daca incerci. Trebuie sa respecti si celelalte conditii care presupune realizarea acestei tehnici. Ms frumos ca ai trecut pe la mine. Te mai astept!

      Ștergere
  3. Servus. Din pacate doar acum am observat mailul din partea ta, dar te-am adaugat pe blog rolul blogului meu si iti urez succes pentru ca ai unghiute frumoase si esti foarte creativa!
    Iti urez o zi cat mai racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt atat de faine :D mie nu prea imi ies :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms frumos! Sigur iti ies daca incerci cu oja Natty. Este singura oja care mi-a mers sa fac water marble. Si plus ca este ieftina. Merge super bine cand e oja noua. Eu mi-am achizitionat mai multe nuante de la Natty si toate au mers. Pupici si astept sa imi spui daca ai incercat :P

      Ștergere
  5. Super!!mie nu prea imi ies dar am oja natty dar apa e apa normala sau mai adaugi ceva in ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Nu mai adaug absolut nimic. Este apa normala, la temperatura camerei. Sa stii ca la inceput si eu am avut experiente nereusite. Dar cu timpul am capatat indemanare. Ms de comment.

      Ștergere