21 iulie 2012

My blue nails (water marble)



Am revenit din vacanta!! A fost super!!! Mare, soare si muuult bronz. In postarea aceasta va prezint manichiura cu care am plecat la mare. :P 
Hihi, tot water marble. Nu am mai facut poza la produsele folosite. Insa am sa le enumar mai jos. Dupa cum stiti, oja e de la Natty. :P V-am mai spus...cu ea reusesc sa fac manichiura in apa. Am folosit ca baza...albul mat cu nr. 304, iar pt efect doar 2 nuante si anume: nr. 323 si nr. 477. Si bineinteles top-coat la final pt un luciu frumos. Am fost surprinsa sa vad ca mi-a rezistat destul de bine oja, avand in vedere ca am stat numai in apa. :P A sarit pe ici-colo, insa a fost ok.

Pupici si am sa revenim cu un nou model cat de curand! 

2 comentarii:

  1. Pui ceva in apa cand se dizolva oja sau e apa normala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      In apa nu pun nimic. Insa am grija ca apa sa fie la temperatura camerei. De preferabil apa filtrata. Sper ca ti-am fost de ajutor si te mai astept cu intrebari daca mai ai.

      Ștergere